2012. június 7., csütörtök

Napszemüvegek

 Kedvenc napszemüvegeimet válaszoztam ki az idei nyárra Nektek, arctípusra bontva.


Ha kerek az arcod, akkor nézz be Tally Wejilbe, szuper napszemüvegek vannak, és jól is állnak, pár példa:

 4,95 Euro

 4,95 Euro

Ha szögletes az arcod, akkor kör alakú lencséset válassz, mint ezek:
H&M-ben kapható : 2600 Ft
 New Yorkerben 7,95 Euro

Ha háromszögletű, akkor szerintem a pilóta napszemüveg a tökéletes, pár példa, hogy hol vehetsz:
H&M-ben 1855 FT
Debenhamsban 4665 Ft

És akkor egy szemüveg minden bolondnak :D (én biztosan felvenném)
Itt lehet megvenni

Adri


2 megjegyzés:

  1. Imádom a pilóta szemüvegeket, az a H&M-es pedig nem is drága, szerintem újítok egyet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem jársz sikerben H&M-ben akkor nézz be Tally Wejilbe vagy Takkoba, mindkettőbe láttam nagyjából ennyiért, csak róluk nem találtam képet. :)

      Törlés