2012. június 24., vasárnap

Lósampon teszt

Nemrég hallottam róla, hogy a lósampontól fényes, egyenes és erős lesz a haj. Arra gondoltam, mit veszthetek, így is katasztrófa a hajam a sok vasalástól, kipróbálom. Nagyon tetszik a végeredmény, de beszéljenek inkább a képek:

Előtte
Utána
 Valami hihetetlen szép lett tőle a hajam, és az illata is nagyon tetszik. Attól féltem, hogy lószagom lesz, de nem, nagyon finom, friss, mentás illata van, kicsit a negró cukorka illatára hasonlít. Az egyetlen hibája, hogy nagyon száraznak éreztem a hajam, mikor megmostam vele, úgyhogy tettem rá kondicionálót, méghozzá a dm-es Balea márkájú szőkítőset. Nem tudok többet hozzáfűzni a képekhez, mindent elmondanak, imádom, megyek, és veszek nagy csomagosat belőle :)




Kis üveggel vettem, ez ilyen kipróbálós kiszerelés, rá is van írva, hogy egy lómosásra elég, szerintem 3-4 hajmosásra bőven elég egy ilyen kicsi. A Derby lovasboltban vettem, a Margit utcában, és elég olcsó volt, érdemes kipróbálni, csak vigyázni kell, nehogy légyriasztósat vegyél, mert az büdös. :)
Kriszti

10 megjegyzés:

  1. Ez most nekem első olvasásra elég meredeknek tűnik! A lóbalzsam még oké, zúzódásra meg izomgörcsre én is használom,(sőt, lehet már kapni egy változatát patikában is) de a samponig nem merészkednék. Nem kennék magamra olyan dolgot, amit nem embernek találtak ki. Elvvégre a kutyasampont sem magamra kenem, hanem Bellusra (utál is érte minden egyes fürdetéskor).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is féltem, hogy mit fog csinálni a hajammal, de nagyon tetszik a végeredmény :) Kutya sampont biztos nem próbálom ki, nem bírnám ki, ha olyan illatom lenne egész nap, mint a kutyumnak :D

      Törlés
  2. Hmmm látszik a különbség már első használat után is. Kíváncsi vagyok, milyen lesz a sokadik után. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hátt.. én is :) de nagyon tetszik, rá fogok szokni :DDD

      Törlés
  3. Féltél, hogy lószagod lesz? :D Bocsi, de a lovaknak nem a sampontól van lószaguk xD Se a kutyáknak a kutyasampontól ;)
    Egyébként látszik a különbség, de nekem a második képen nagyon száraznak tűnik a hajad, mindenképp folytasd a balzsam használatát szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jájj de akkoris olyan szagom lesz, mint a pacimnak mikor lemosom és az fura:DD tényleg száraz lett tőle a hajam, de a balzsam sokat javított rajta, és utána még tettem rá olajat is :) köszi a tippeket :))

      Törlés
  4. Szia! azt szeretném megkérdezni, hogy használod e még és, hogy milyen a hatása? több féle van, a narancssárga a jó?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) most épp nem használom, elfogyott, de nagyon szeretem:) A narancssárga a jó, van még sokféle, de azok fehérítősek, légyriasztósak meg ilyesmi...:D Fényes, szép lesz tőle a hajam, de szárítja kicsit, úgyhogy balzsamot muszáj hozzá használni. De összességében jó, szeretem :)) A Margit híd budai hídfőjénél a Derby lovasboltban lehet kapni, én azt mondtam az eladónak, hogy a lovamnak kell, furcsán néztek volna, hogy magamnak veszem:D

      Törlés
    2. Szia, már vettem és használom...Vettem balzsamot is, igen, ahogy írtad :) sztem már egy mosás után is érezhető az állaga a hajamnak. Erősödött a hajad és gyorsabban nőtt?

      Törlés