2012. június 28., csütörtök

Napi köröm

Előkotorásztam a szuper Avon lakkomat, ami 5 éves biztos megvan. Még mindig jól bírja, nincs beszáradva, jól kenhető, gyorsan szárad. Kicsit unalmasnak tűnt egymagában a rózsaszínes-lilás lakk, így feldobtam cuki kis pöttyökkel. Én egy hullámcsatot használtam, az egyik legjobb pontozó. Majd átmentem rajta egy fedőlakkal és kész is.  


Használt lakkok:

Essence - Break through (26)
Egyik nagyon-nagyon régi Avon lakkom, sajnos lekopott róla minden lényeges információ :/

Néhány inspirációs kép, ha tetszenek a pöttyös körmök

Weheartitról van a kép
Ti hogy álltok a pöttyös körmökkel?

Adri

7 megjegyzés:

  1. Csini lett. Kár hogy mindig elszórakozom az időm és a körömfestésre nem marad sosem elég. Ezért már egy jó ideje mindig csak egyszínű... Pedig ezt már egy ideje ki kiszeretném próbálni. =)

    VálaszTörlés
  2. Hajrá, pöttyök! Mostanában én is odavagyok értük. Jó kis színkombináció lett.

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok, örülök, hogy tetszik nektek :)

    VálaszTörlés