2012. június 28., csütörtök

Top5 táska

Szeretnék valami szép kis táskát, így körülnéztem, hogy mik a kínálatuk az egyes boltoknak.

Bershkában kapható, le van árazva, így 4995 Ft-ba kerül.

Stradivariusos ultra cuki mini masnis táska 4595 Ft helyett 1995 Ft
 

Zarás táska most 3995 Ft 6995 Ft helyett

Bershkában kapható 6995 Ft helyett 4995 Ft. Apró kis piramis szegecsek vannak rajta.




Tally Wejilben kapható. Nem valami óriási de a legfontosabb dolgok elférnek benne. :)



+1 awear.com-on találtam ezt a gyönyörűséget, igaz nem táska, de egy rendes pénztárcára is szükségem lenne, és hát ezt igazán szívesen elfogadnám. Átváltva 2885 Ft.

Itt lehet megvenni
Nektek melyik a kedvencetek a listából?

Adri

kRISZTI (nem hajlandó normálisan írni, mert ma van a nemzetközi caps lock nap...hurrá-.-)

BERSHKÁBAN KAPHATÓ 2995 FT-ÉRT, NEM VALAMI NAGY, DE A TELEFON, DIÁK, BÉRLET, MEG PÉNZ BELEFÉR. INKÁBB PÉNZTÁRCA, DE GYÖNYÖRŰ.

4995 FT A BESHKÁBAN, SZERELMES VAGYOK BELÉ A LELÓGÓ ROJTJAI MIATT:)


EZ EGY SIMA SZATYOR 695 FT-ÉRT, DE NEKEM NAGYON TETSZI, STÍLUSOS, MINTÁS, KÜLÖNLEGES.



3595 FT EZ A KIS VÁLLTÁSKA A BERSHKÁBAN, KÖZEPES MÉRETŰ, ÉS GYÖNYÖRŰ SZÍNE VAN.


SZINTÉN BESHKA, 1395 FT, ANNYIRA AZ ÉN STÍLUSOOOM *-* IGAZ, HOGY CSAK PÉNZTÁRCA, DE NAGYON NAGYON TETSZIK. IMÁDOM A BERSHKÁNAK EZT A KOLLEKCIÓJÁT.

1 megjegyzés: