2012. június 27., szerda

Haul

Elmentem ma a Köki terminálba, hogy képeket nyomtassak papámnak Az eredeti célhoz, csak kisebb kitérőkkel sikerült eljutnom, mert ha már ott vagyok muszáj benézni a Rossmanba, meg amikor kiabálnak nekem a nagy plakátok, hogy LEÁRAZÁS (gyere be!!) akkor nem tudok ellenállni :$
Csoportkép
Zsákmányolt cuccaim:
  1. Dove tusfürdő (csodálatos illatú *-*)
  2. Essence körömnyomda (wishlisten volt már egy ideje a párducmintás nyomda, most beszereztem)
  3. NYC fedőlakk (a QY lakkommal más tervem van, mint, hogy fedőlakként használjon, ezért be kellett szereznem egy másikat)
  4. Six-es gyűrű (C&A-ban néhány bizsu féláron volt, ezt a szépséget 550 Ft-ért vettem)
  5. Praktika Júliusi száma (DIY ötletek miatt)



Anyummal elmentünk a soroksári Office Depotba. Igaz, még csak június vége felé járunk, de óriási kínálat volt a füzetekből, így néhányat hazahoztunk. Mindegyikbe szerelmes vagyok picit :D Zebra csíkos krepp papírt is vettünk, majd masnikat fogok belőle gyártani. :)

Ne utáljatok a Barcás füzetért, de spanyolt fogok tanulni jövőre :D
Ti miket vásárolgattatok mostanság? 
Adri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése