2012. június 17., vasárnap

Ajánló - Egy kis romantika

Nem nagyon volt ötletem, hogy mit írjak a blogra. Valami személyeset akartam, úgyhogy eszembe jutott az ajánló, de azt se tudtam, miről írjak, annyi jó könyvet, filmet, zenét találtam mostanában. Végül úgy döntöttem, a szerelem téma körül választom ki a kedvenceimet, azokról írok.

Film - Könnyű nőcske


Egy igazi csajos, gimis, szerelmes film, Emma Stone főszereplésével. A főszereplőt, Olivet ribancnak tartják az iskolában, pedig valójában szűz. Eleinte élvezi, aztán rájön a dolog árnyoldalára is, és közben megpróbálja elérni, hogy a kiszemeltje felfigyeljen rá. Nincs benne szexjelenet, és durva káromkodás se, de azért nem családi film. Mindenkinek ajánlom, hihetetlen cuki, és szuper a többi tinifilmhez képest. Szerintem angol szöveggel és magyar felirattal a legjobb, ha tudsz angolul. Ha nem, akkor magyar szinkronnal.

Könyv - Becca Fitzpatrick: Csitt Csitt


A megszokott tini történet: egy gimnazista lány, egy legjobb barátnő, és egy új padárs: egy furcsa fiú. Azonban ez a könyv sokkal többet nyújt, mint a legtöbb tini sztori. Egy kicsit krimi, egy kicsit szerelmes, egy kicsit vicces, egy kicsit titokzatos, egy kicsit varázslatos, egy kicsit ijesztő. Magával ragad a könyv világa, te is rá akarsz jönni a titokra, hogy ki is Folt, a titokzatos fiú, és ki akarja megölni Norát. És legfőképp, lehet-e bármi Folt és Nora között? Ha nem is sikerült teljesen visszaadnom a könyv varázsát, akkor is mindenképp érdemes elolvasni, valami eszméletlen szuper, alig bírtam letenni, egy hétvége alatt kivégeztem, és a végén úgy éreztem, hogy valami hiányzik az életemből. Szerencsére már megjelent a második része, erről majd később beszámolok.

Zene - Maroon 5

Maroon 5 - Payphone

Tudom, hogy mindenki ismeri őket, de ezt a számukat most mégis nagyon szeretem ezt a számukat, különösen a szövegét, és nem is kifejezettem az a nyálas-szerelmes. A többi számuk is jó, a Misery a másik kedvencem, de ez most mindent visz. Hallgassátok! :)

És még egy zene - Britney Spears


Nem bírtam ki. Egyszerűen nem. Ő a kedvencem hároméves korom óta. Ez a száma pedig a legjobb. Annyira szép *-* Persze a többi se semmi, gyönyörű hangja van a csajnak, de ez az abszolút kedvencem. Kötelező meghallgatni, akár ismered, akár nem! :)

Ennyi volt most az ajánló, jövök még máskor is ilyenekkel. :) Ti miket szerettek a legjobban a szerelem témában?

Körbekérdeztem pár embert, hogy ők mit szeretnek, és érkezett még egy szám, ami nagyon nagyon megtetszett. Így kicsit sok lett a zene, de legalább válogathattok. Tehát az utolsó romantikus szám:

Kaukázus-Szalai Éva




Kriszti

2 megjegyzés:

  1. A Könnyű nőcske nekem is a kedvenceim között van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ooh én nagyon nagyon imádom, odavissza megnéztem felirattal, szinkronnal, Emma Stone nagyon jól játszik benne, és a zenéi is szuperek, az egyik filmzene a csengőhangom :DD

      Törlés