2012. július 26., csütörtök

Ajánló - Legújabb kedvenceim

Régen írtam utoljára ajánlókat, mert nem jutott eszembe semmi téma. De nem bírtam tovább, megosztom veletek a legújabb kedvenceimet, remélem tetszenek :)

Film - Fekete Szépség

Tegnap láttam először, nem tudom, hogy eddig hogy maradhatott ki. Lovasoknak kötelező, de mindenkinek tetszeni fog, aki szereti az állatokat. Színvonalas film, pedig állatokról nehéz jó filmet csinálni, én pedig csak úgy tudom nézni, hogy a szakmai bakikat keresem. Ebben alig találtam, meglepett, hogy ennyire nagyon jó.
A teljes film fent van youtube-on is, érdemes megnézni :)
A youtube link: http://www.youtube.com/watch?v=7rJEW6FJHcU

Könyv - Monika Feth: Az eperszedő

Jó tudni, mielőtt elkezded ezt a könyvet, hogy ez egy krimi. Fiatal lányoknak, de krimi. Én nem szeretem a krimiket, csak mások mondták, hogy milyen jó, gondoltam, elolvasom, de nem volt rossz. Van a könyvnek végig egy sajátos, várakozással teli hangulata, mégse az üldözésről szól az egész. Van benne barátság, szerelem, gyilkosság, és macskák. Sehogyse akartam végigolvasni, de mikor a végére értem, rájöttem, hogy nagyon tetszett. Érdemes elolvasni. :)

Zene - Supernem

Ehhez nem tudok semmit hozzáfűzni, hallgassátok!

Supernem - Elvileg

Supernem - Irány a moziba be

Supernem - Hova megy ki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése